Potřebujete k rozjezdu podnikání peníze?

   rozvoj

Potřebujete k rozjezdu podnikání peníze?Určitě jste si také toho rozporu všimli. Na jedné straně se všude píše, že dnes je nejlepší doba k zahájení podnikání, protože k tomu nepotřebujete peníze, stačí nápad. A na druhé straně se každou chvíli dočtete, že startupy shání investice pro realizaci nápadů, a rozhodně nejde jen o drobné. Jak to tedy je? Jsou lháři ti, kdo tvrdí, že se bez peněz obejdete? Nebo mají naopak pravdu lidé, kteří říkají, že na úspěšný rozjezd potřebujete přinejmenším pár milionů? Pojďme se podívat, jak to vlastně je a co pomáhá nebo naopak brání lidem, kteří se konečně chtějí osamostatnit a být svým vlastním pánem.

Pokud jde o skvělé nápady, které dostávají jejich autory na výsluní novinářského zájmu, ty se skutečně bez investorů neobejdou. A není jistě snadné je přesvědčit, že právě tento projekt je životaschopný a přinese zisky. Nemálo startupů prodělává i roky pro nastartování. Jestliže tedy máte pocit, že jste narazili na něco geniálního, obrňte se trpělivostí. Vlastní peníze sice nutně mít nemusíte, ale získat cizí může být nad vaše síly.

Můžeme se hrdě pochlubit, že v našem programu pomáhají podnikatelé dalším podnikatelům, kteří jdou samostatnou cestou.

Existuje ale také možnost použít k podnikání cizí nápad. Tím vás nenabádám ke krádeži duševního vlastnictví, ale k využití systémů, které jsou už k dispozici a podnikatelům se nabízejí. Zajímavé je, že někteří lidé berou takový přístup jako popření své podnikatelské svobody. "Přece nebudu dělat něco, co vymyslel někdo jiný!" Je však otevření prodejny s potravinami nebo zahájení živnosti tvorby webů originálním nápadem, na který ještě nikdo nepřišel?

První možností je franšíza, ta ovšem také patří ke způsobu podnikání, který vyžaduje peníze. A někdy mnohem větší sumu než většina startupů. Záleží na věhlasu značky.

Druhou možností je síťové podnikání. Tady bývá naopak vstup "nízkoprahový", náklady se pohybují v řádu několika tisíců. Pokud po vás někdo požaduje desetitisícové vklady, pak jde pravděpodobně o podvod. Samozřejmě, že úplně bez peněz se neobejdete. Máte náklady na telefon, jezdíte za zákazníky. Ale na druhé straně dostanete know-how velmi podobné franšíze, ale za naprosto nesrovnatelných finančních podmínek.


5 důvodů, proč podnikat v síti

Většinu lidí, kteří přemýšlejí o podnikání, napadá otázka, proč by se měli někam zapojovat, když oni přece chtějí být samostatní a svobodní. Existuje pro to hned několik dobrých důvodů, i když třeba neplatí pro všechny.

V první řadě je to získání zkušeností. Síťový marketing je obvykle spojený s přímým prodejem, tedy s osobním setkáváním se zákazníky. Nevěřte tomu, co vám říkají propagátoři "práce z pláže", že si stačí správně nastavit web a zakázky se vám pohrnou, aniž byste museli hnout prstem. Nedávná studie z USA říká, že přes nárůst digitálních forem prodeje zůstává podíl "živého" obchodu nezměněný a tvoří kolem 90 %. Umění jednat se zákazníkem tváří v tvář je tedy stále podstatou obchodního úspěchu.

Za druhé je to vzdělání. Síťové organizace jsou pověstné kvalitou vzdělávání, které kombinuje informace o produktu, prodejní dovednosti a motivační působení. Na internetu najdete komentáře lidí, kteří považují aplaudování úspěšným za šaškárnu a nikdy by se nesnížili k tomu, aby na semináři skákali. Zato na stadionu jejich klubu jim vůbec nevadí, že k tomu ještě řvou a polévají se pivem. Opravdu to funguje, takové chování posiluje sounáležitost. Ovšem v případě fandění vám to žádné peníze nepřinese.

Třetím argumentem je získání praxe ve vedení lidí. V síťovém marketingu je žádoucí (i když to není podmínkou), mít pod sebou další spolupracovníky. Ale platí pro to jednoduchá zásada: Když o ně nepečujete a nemotivujete je, nebudou úspěšní jen oni, ale i vy. Na rozdíl od zaměstnání, kde se může špatný vedoucí udržet i léta, než ho kvůli výsledkům sesadí, tady se to projeví hned na vašich příjmech.
Za čtvrté lidé v síťových organizacích společně sdílejí hodnoty. Ocitáte se tak ve společenství, které má, často podstatně, vyšší hladinu motivace, než je tomu v běžném společenském prostředí. To vyniká zejména ve srovnání s negativními náladami většiny lidí. Je dobře známo, že každého z nás podstatně ovlivňuje, s kým se stýkáme. Vnitřní motivace je sice nejdůležitější, ale většinou je potřeba ji dobíjet motivací vnější.

A pátým argumentem je, že zrovna tak, jak je snadné vstoupit, stejně snadno můžete vystoupit. To je důležité v případě, že v průběhu doby přece jen na nějaký ten geniální nápad přijdete. Nejde tedy o ztrátu času, ale zrovna tak můžete v zapojení do síťového marketingu přípravu na to, co přijde. Získáváte dovednosti, zkušenosti, kontakty. Nejeden slavný podnikatel začínal právě takto a rozhodně na tuto etapu svého života nevzpomíná ve zlém.


Podnikatelé pomáhají podnikatelům

Jsem rád, že vás mohu seznámit se síťovým programem, který má všechny popsané přednosti a je natolik originální, abyste neměli pocit, že jde jen o další z řady prodejů produktů. Můžeme se hrdě pochlubit, že  v našem programu pomáhají podnikatelé dalším podnikatelům, kteří jdou samostatnou cestou. Jejich úspěch je vaším úspěchem a váš úspěch je mým úspěchem. Domluvme si schůzku a řekněme si, jak můžeme spolupracovat.